REGULAMIN UŻYTKOWNIKA

Uwaga! Proszę zapoznać się z niniejszą umową użytkownika przed rozpoczęciem korzystania z witryny forcedorp.one i jej narzędzi programowych.

Rejestracja (autoryzacja) na stronie oznacza Twoją zgodę na warunki niniejszej umowy użytkownika.

Jeśli nie zgadzasz się z warunkami niniejszej umowy użytkownika, nie rejestruj się (nie autoryzuj się) na stronie i nie korzystaj z jej narzędzi programowych.

ForceDrop z jednej strony oraz osoba, która zaakceptowała ofertę umieszczoną na stronie internetowej https://forcedorp.one/agreement, z drugiej strony zawarli niniejszą umowę użytkownika na następujących warunkach.

  1. Definicje i terminy
    1. W niniejszej umowie użytkownika, jeśli z kontekstu nie wynika inaczej, następujące terminy będą miały poniższe znaczenia:
      «Steam», «Usługa Steam» Usługa online oferowana przez firmę Valve, będąca właścicielem praw do przedmiotów z ekwipunku.
      «Właściciel» ForceDrop
      «Ekwipunek» Możliwość korzystania z jednego z przedmiotów wskazanych w Skrzyni, zgodnie z umową subskrybenta usługi Steam, dostępną w Internecie pod adresem.
      «Skrzynia»

      Zestaw zabezpieczonych stron Witryny, utworzonych w wyniku rejestracji Użytkownika, które umożliwiają korzystanie ze wszystkich lub niektórych funkcji Witryny.

      Dostęp do Panelu Użytkownika odbywa się w następującej kolejności:

      • Naciśnięcie przycisku «Zaloguj się przez Steam» na Stronie, po czym Użytkownik zostanie automatycznie przekierowany na stronę w Internecie;
      • Wprowadzenie przez Użytkownika nazwy użytkownika (subskrybenta) Steam i hasła do specjalnego formularza, naciśnięcie przycisku «Zaloguj się» dostępnych w Internecie pod adresem https,

      lub poprzez otwarcie Strony, jeśli Użytkownik nie wylogował się wcześniej poprzez naciśnięcie przycisku «Wyloguj się».

      «Użytkownik» Osoba fizyczna posiadająca konto Steam, która zawarła z Właścicielem Umowę.
      «Witryna» Kompozycja informacji, tekstów, elementów graficznych, projektów, obrazów, materiałów wideo i zdjęć, programów komputerowych, innych wyników działalności intelektualnej, za wyjątkiem Ekwipunku, zawartych w systemie informacyjnym, zapewniającym dostępność tych informacji w Internecie w obrębie domeny forcedorp.one
      «Umowa» Niniejsza umowa użytkownika.
      «Strony» Właściciel i Użytkownik.
      «ucoin/ecoin» Wewnętrzna waluta cyfrowa wykorzystywana do opłacania towarów i usług w ramach projektu. Przy zakupie ucoin/ecoin uwzględnia się aktualny kurs wymiany waluty fiat.
    2. Wszystkie pozostałe terminy i definicje, które pojawiają się w treści Umowy, są interpretowane przez Strony zgodnie z prawem Estonii oraz ustalonymi w Internecie zasadami interpretacji odpowiednich terminów.
    3. Tytuły nagłówków (artykułów) Umowy są przeznaczone wyłącznie dla ułatwienia korzystania z treści Umowy i nie mają dosłownego znaczenia prawnego.
  2. Funkcje Strony, Skrzyni i Panelu Użytkownika
    1. Użytkownik za pośrednictwem Strony ma możliwość:
      1. zapoznania się z zawartością i charakterystyką Ekwipunku, którego wybór odbywa się za pośrednictwem wybranej Skrzyni, oraz kosztami licencji na korzystanie z danej Skrzyni;
      2. zakupu licencji na korzystanie ze Skrzyni i otrzymania odpowiedniego Ekwipunku zgodnie z postanowieniami Umowy.
    2. Użytkownik za pośrednictwem Skrzyni ma możliwość otrzymania jednego z przedmiotów dostępnych na stronie zawierającej Skrzynię. Ekwipunek, który otrzymuje Użytkownik, jest automatycznie określany za pomocą Skrzyni.
    3. Użytkownik za pośrednictwem Panelu Użytkownika ma możliwość:
      1. zaakceptowania Ekwipunku na konto Steam;
      2. dokonania zbycia Ekwipunku poprzez aktywne działanie lub bezczynność w ciągu miesiąca od momentu otrzymania Ekwipunku za pomocą Skrzyni na rzecz bonusowych punktów w liczbie określonej w opisie Ekwipunku w Panelu Użytkownika, które uprawniają do uzyskania zniżki na opłatę licencyjną za Skrzynie.
  3. Zatwierdzenie Ekwipunku
    1. Od momentu otrzymania Ekwipunku za pomocą Skrzyni i jego wyświetlenia w Panelu Użytkownika, Użytkownik ma miesiąc na zaakceptowanie Ekwipunku na konto Steam lub zbycie Ekwipunku za pośrednictwem Panelu Użytkownika.
    2. Akceptacja Ekwipunku na konto Steam odbywa się pod warunkiem spełnienia przez Użytkownika ustawień konta Steam i Panelu Użytkownika określonych na Stronie oraz w Panelu Użytkownika.
    3. Aby zaakceptować Ekwipunek na konto Steam, pod warunkiem spełnienia wymagań punktu 5.2 Umowy, Użytkownik przechodzi do sekcji „ZABIERZ” znajdującej się w Panelu Użytkownika bezpośrednio w opisie takiego Ekwipunku.
    4. Użytkownik ma możliwość zbycia otrzymanego, ale jeszcze niezaakceptowanego na konto Steam Ekwipunku w zamian za liczbę bonusowych punktów określoną w opisie Ekwipunku w Panelu Użytkownika, które uprawniają do zniżki przy opłacie licencyjnej za Skrzynie. Jeden punkt bonusowy uprawnia do zniżki w wysokości jednego rubla wyłącznie w celu opłacenia licencji. Strony uzgodniły, że bonusowe punkty nie są środkami pieniężnymi i nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
    5. Aby zbyć Ekwipunek, Użytkownik w ciągu miesiąca od momentu otrzymania Ekwipunku przechodzi do odpowiedniej sekcji znajdującej się w Panelu Użytkownika bezpośrednio z opisem tego Ekwipunku. Brak działania ze strony Użytkownika po upływie miesiąca od momentu otrzymania Ekwipunku oznacza zbycie otrzymanego, ale jeszcze niezaakceptowanego Ekwipunku na konto Steam.
    6. Po zbyciu Ekwipunku, otrzymane przez Użytkownika bonusowe punkty są wyświetlane w Panelu Użytkownika.
  4. Wynagrodzenie Właściciela
    1. Za prawo korzystania ze Skrzyni przyznane przez Właściciela, Użytkownik uiszcza wynagrodzenie licencyjne w wysokości określonej na Stronie oraz na stronie Skrzyni.
    2. Wskazane w punkcie 6.1 Umowy wynagrodzenie licencyjne jest uiszczane przez Użytkownika z środków wcześniej przekazanych Właścicielowi za pośrednictwem systemu płatności, o którym Użytkownik jest informowany w momencie dokonywania płatności. Kwota wcześniej przekazanych środków jest wyświetlana w Panelu Użytkownika.
    3. Przekazanie środków Właścicielowi w celu opłacenia wynagrodzenia licencyjnego określonego w punkcie 6.1 Umowy odbywa się zgodnie z zasadami określonymi na odpowiedniej stronie Strony, z uwzględnieniem wymagań systemu płatności zaangażowanego przez Właściciela do rozliczeń.
    4. Momentem zapłaty wynagrodzenia licencyjnego, o którym mowa w punkcie 6.1 Umowy, jest moment obciążenia odpowiedniej kwoty środków wcześniej przekazanych Właścicielowi, o czym Użytkownik jest informowany poprzez odpowiednią zmianę salda w Panelu Użytkownika.
    5. Opłata wynagrodzenia licencyjnego, o którym mowa w punkcie 6.1 Umowy, jest dokonywana zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału z uwzględnieniem postanowień punktu 5.6 Umowy.
  5. Dane osobowe
    1. Użytkownik udziela Właścicielowi zgody na przetwarzanie informacji, w tym danych osobowych, które zostały udostępnione podczas korzystania ze Strony, w szczególności danych zawartych na koncie Użytkownika w serwisie Steam.
    2. Przetwarzanie danych osobowych oznacza rejestrację, systematyzację, gromadzenie, przechowywanie, korygowanie (aktualizowanie, zmienianie), wydobywanie, wykorzystywanie, przekazywanie (rozpowszechnianie, udostępnianie, dostęp), w tym transgraniczne, anonimizowanie, blokowanie, usuwanie, niszczenie danych osobowych, które nie podlegają szczególnym kategoriom, przetwarzanie których zgodnie z obowiązującym prawem Estonii wymaga pisemnej zgody Użytkownika.
    3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu wykonania przez Strony zobowiązań wynikających z Umowy, rejestracji Użytkownika na Stronie, zakupu licencji na korzystanie ze Skrzyni, otrzymania Ekwipunku oraz przesyłania na adres e-mail Użytkownika wiadomości informacyjnych i innego rodzaju wiadomości.
    4. Użytkownik może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przesyłając Właścicielowi odpowiednie pisemne powiadomienie na adres wskazany w punkcie 1.1 Umowy, listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. Użytkownik rozumie jednak, że takie wycofanie zgody oznacza rozwiązanie Umowy. Właściciel ma prawo kontynuować przetwarzanie danych osobowych Użytkownika w przypadkach przewidzianych prawem.
    5. Dodatkowe lub inne postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych mogą być zawarte w odpowiednim dokumencie, opublikowanym lub zamieszczonym na Stronie. W przypadku sprzeczności postanowień takiego dokumentu z postanowieniami niniejszego rozdziału, obowiązują postanowienia dokumentu.
    6. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowych od Właściciela, jego podmiotów powiązanych lub innych osób działających na zlecenie Właściciela na adres e-mail, podany przez Użytkownika podczas rejestracji konta w Steam. Zgoda na otrzymywanie materiałów reklamowych może być wycofana przez Użytkownika w dowolnym momencie poprzez przesłanie Właścicielowi odpowiedniego pisemnego powiadomienia na adres wskazany w punkcie 1.1 Umowy lub poprzez wykonanie działań określonych w wiadomościach (e-mailach) zawierających takie materiały.
    7. Zapewniamy pełne bezpieczeństwo płatności kartą. Nasze centrum przetwarzania transakcji spełnia międzynarodowe standardy PCI DSS, gwarantując bezpieczne przetwarzanie danych kart płatniczych.